ура, движняк! что ж, надеюсь, таки выберут подходящую актрисуИ теперь мы знаем, что проводится кастинг на роль Лары в третьем фильме. Уже что-то)
Третий фильм по мотивам Tomb Raider
#176
Отправлено 30 October 2011 - 16:24
Мы можем встать – и пустяком терзаться,
Мы можем тосковать наедине,
Махнуть на все рукою, развлекаться, –
Всего проходит краткая пора,
И все возьмет таинственная чаща;
Сегодня не похоже на вчера,
И лишь Изменчивость непреходяща".
#177
Отправлено 09 August 2011 - 17:15
Есть же и плохие актеры, может она вообще не актриса, а просто очередная старлеточка, и режиссером тут дело не исправишь... По мне одной смазливой мордашки и пары каскадеров мало, чтобы сделать достойный фильм... Кстати, я почему-то никакого сходства с Ларой не вижу, не знаю как остальные... Разумеется, это мое мнение...
Вот Лара
http://tombraider.ru...pers/young.html
#178
Отправлено 09 August 2011 - 18:21
Angel of Darknes утверждает, что у актрисы "черты лица молодой Лары по мотивам ТР-Последнее Откровение". Уважаю чужое мнение, более чем, но, по-моему, вообще не похожа... Собственно, они мне внешне не нравятся обе ))) Хотя о каких сравнениях может идти речь, если ее наверняка никто не назначит? Я даже не думаю, что будет фильм... Это имхо зависит от успеха игры...
#179
Отправлено 21 November 2011 - 20:48
Сообщение изменено: Мэрилин (21 November 2011 - 20:59)
#180
Отправлено 17 July 2012 - 10:07
#181
Отправлено 09 August 2011 - 18:09
Side where all might be on another...
#182
Отправлено 26 October 2011 - 08:03
Заставляет забыть о боли старых ран, нанося все новые и новые…
Так и ползем по жизни, как ее израненные солдаты…
И с каждым годом на душе все растет и
растет количество плохо наложенных повязок…
#183
Отправлено 21 November 2011 - 15:07
А играет ее пусть Энди Серкис, как всегда, он актер офигенный и в хорошей физической форме к тому же
Реально не понимаю фанатизма от его актерских способностей. Роли компьютерных персонажей это даже не роли, а так запись мимики... в ходе которых вообще слабо понятно где его игра а где уже силикон графикс.
Заставляет забыть о боли старых ран, нанося все новые и новые…
Так и ползем по жизни, как ее израненные солдаты…
И с каждым годом на душе все растет и
растет количество плохо наложенных повязок…
#184
Отправлено 22 November 2011 - 08:23
Заставляет забыть о боли старых ран, нанося все новые и новые…
Так и ползем по жизни, как ее израненные солдаты…
И с каждым годом на душе все растет и
растет количество плохо наложенных повязок…
#185
Отправлено 02 December 2011 - 09:11
Заставляет забыть о боли старых ран, нанося все новые и новые…
Так и ползем по жизни, как ее израненные солдаты…
И с каждым годом на душе все растет и
растет количество плохо наложенных повязок…
#186
Отправлено 14 September 2011 - 10:10
Предполагаю, что это дороже, чем фильм с реальными актерами. Кроме того, актеры помогут сделать кассу, не все же хотят смотреть "компьютерный мультик".3й фильм - это хорошо, но живая актриса - это плохо... Почему не хотят сделать CG фильм?
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#187
Отправлено 25 October 2011 - 13:55
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#188
Отправлено 30 October 2011 - 09:45
Это когда интернеты затрубили об Оливии Уайлд в роли Лары.
Однако актриса в своем Твиттере опровергла информацию:
И теперь мы знаем, что проводится кастинг на роль Лары в третьем фильме. Уже что-то)
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#189
Отправлено 21 November 2011 - 14:11
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#190
Отправлено 01 December 2011 - 15:28
Источник
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#191
Отправлено 02 December 2011 - 09:19
Вообще еще хорошо то, что она хотя бы мир не спасает.
Сообщение изменено: rhyn (02 December 2011 - 13:26)
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#192
Отправлено 04 June 2012 - 11:11
Lara Croft, one of the most recognizable video game characters in the world, will return to E3 2012. Developer Crystal Dynamics has been busy working on the Tomb Raider reboot, which premiered at E3 last year. Publisher Square Enix gave the developer additional time to fine-tune the gameplay with an early 2013 launch.
The new Tomb Raider features a Lara Croft fresh out of college, shipwrecked on a mysterious island in her very first adventure. The game’s focus has been shifted away from puzzle-solving to a more cinematic action-adventure feel that puts players in the shoes of the aspiring archeologist.
The E3 demo this year focuses on a life-changing moment in the journey of Lara Croft from an inexperienced college girl to a skilled adventurer. In a life-or-death sequence, she must kill a Russian who’s taken her hostage. Karl Stewart, global brand director for Crystal Dynamics, talks about how the game developer is working with the filmmakers at GK Films in this exclusive interview.
The Hollywood Reporter: What we see on screen in this game is very cinematic, but there will also be a new Hollywood adventure. What are your thoughts about Tomb Raider going back to the big screen?
Karl Stewart: Apart from myself, the studio is very excited. To spend time in late 2008/early 2009 coming up with this re-imagining, really putting our back behind it, and then to get to a point where a studio like GK Films sits and listens to our pitch, and then makes a decision that this is something they want to also bet on, not only just for a re-mix, but also now the big Hollywood movie studio. We’re very excited.
THR: How will the movie tie into the new game?
Stewart: The intent, so far, is that we go back and tell the exact same story. Of course, what we tell in 10 hours is very different than what they will tell in a blockbuster movie of 90 minutes. There will be some truncating, and we’re very excited to see what comes out.
THR: Can you talk about the talk about the talent that they have involved in the film?
Stewart: We’ve been working very hard with them to support our vision. They have Hawk Ostby and Mark Fergus. Both of those writers worked together on Children of Men, Iron Man, and Cowboys & Aliens. So they’ve worked very closely together. Children of Men is a very inspirational movie. They did certain things in that that were truly creative, so we’re very happy with that. We haven’t gotten as far as director or cast just yet. Everyone agrees that we need to make sure that we nail the story first.
THR: What do you think it was about the first two Tomb Raider movies that made them succeed, where so many other video game adaptations have failed in Hollywood?
Stewart: I think it was a very strong female character. Lara Croft had broken new ground in the video game era 15 years ago. It brought personality, a new character, and emotion that we hadn’t really seen before. To see that depicted on the big screen, especially in the first Tomb Raider. Angelina Jolie did such a great job that, of course, everybody wants to see their character that they just spent eight to 10 hours playing live out an adventure in a movie. We see this as a very important juncture in video game to movie adaptations. We hope to be able to continue that with this next Tomb Raider.
THR: Have you seen Hollywood’s attitude toward games evolve over that span of time since the first Tomb Raider movie?
Stewart: In general what’s happened is that over the years it’s become more and more focused to delivering a good movie and not just, “You have a portfolio or a franchise of great icons, and we could make a movie about them.” We’ve seen so many come and go. Over the last few years, you can probably count on one hand how many big movies came out that are based off of a video game character. I think Hollywood directors are getting more pickier.
THR: Why is that?
Stewart: When we look at what the likes of Batman and James Bond have done, from making characters culturally relevant and bringing in emotion with reboots; there are very few characters inside of video games that you can see that transfer across to movies. It’s just gotten harder to find the right IP to be able to be build that blockbuster that they’re so akin to making right now with the original IPs.
http://www.hollywood...gk-films-332427
Не стоит путать грабительские раскопки с археологией.
Я в соц. сетях:
vk.com/tombraider_ru
instagram.com/tombraider_ru
#194
Отправлено 17 July 2012 - 17:49
Это чтож, геймплея только на 10 часов? На фильм-то ладно, но на игру...
#195
Отправлено 14 September 2011 - 10:40
Потому аудитории поклонников мультипликации и приключенческого кино не особо совпадают, а на фанатах больших сборов не сделаешь. Плюс, единственный пример такой экранизации компьютерной игры - Final Fantasy: The Spirits Within - нефигово так провалился в прокате.Почему не хотят сделать CG фильм? Не понимаю.
Сообщение изменено: ULTMT (14 September 2011 - 10:41)
#196
Отправлено 01 December 2011 - 17:42
ПОПУЛЯРНО
Грэм Кинг рассказывает, что черпал вдохновение для перезагрузки ТР в "Восстании планеты обезьян", а также о том, что в кастинге на главную роль будут участвовать девушки 25-30 лет.
Источник
For me it's re-inventing the wheel a bit, it's a reboot. We're going back before she was Lara Croft, so it's a much more emotional character piece. She's in search of her parents.
She's in search of her parents
in search of her parents
#197
Отправлено 13 September 2011 - 23:48
~ Lara's Shadow
#198
Отправлено 14 September 2011 - 16:24
~ Lara's Shadow
#199
Отправлено 25 October 2011 - 16:50
#200
Отправлено 01 December 2011 - 21:50
2 посетителей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых